sobota, 22 lutego 2014

#10 Kawałek Polski dziś zobaczyłam

Witam Was wszystkich !
Cudowna i męcząca sobota.
 Dziś musiałam obudzić się o 5.40. Dla mnie ta godzina w sobotę to środek nocy.
 Wyjechaliśmy koło godziny 7, a po 9 już byliśmy w Szklarskiej Porębie- miejscu docelowym. W górach ostatni raz byłam w czerwcu tamtego roku ale to było w Tatrach. Dziś już drugi raz widziałam Karkonosze ale pierwsza wizyta była jak miałam chyba 7 lat.
Po drodze wstąpiliśmy do McDrive'a po cappuccino- kocham !
Karkonosze Och Karkonosze !
 Wysokie góry, pokryte na samej górze białym puchem. My dzisiaj podbijaliśmy, wspinaliśmy się na Szrenice (1362m.n.p.m). Na samym początku zamiast iść szlakiem poszliśmy wg nie wiadomo czym. Nazwaliśmy to "szlak wodociągów" bo co parę metrów były rury. Na szczęście długo tak nie szliśmy ponieważ znaleźliśmy normalny szlak. Do momentu kiedy nie było śniegu było wszystko dobrze ale kiedy byliśmy już u szczytu było stromo, zimno i lekko wiało. Trasa była okropna, często śliska. Po 3 godzinach wędrówki doszliśmy. Było bardzo ciężko ale udało się. Z góry zjeżdżaliśmy już wyciągiem. Uwielbiam wyciągi, ta wysokość, to zgrzytanie kiedy przejeżdża się przez "słupki".  W planach był jeszcze Wodospad Szklarki ale nogi nas już tak bolały, ze poszliśmy po oscypki i pojechaliśmy do domu. Po drodze wstąpiliśmy jeszcze do McDrive'a po mój boski napój- kawę.
Stwierdzam, ze jestem lekko uzależniona od kawy. Bez niej czuje się taka... bez życia.
W drodze powrotnej nie skręciliśmy na rondzie w ten zjazd. Nasza droga powrotna powinna trwać mniej więcej 2 h a trwała 3. Czas mi się już dłużył wiec wzięłam aparat (tego samego dnia został on ochrzczony jako Kaparyn) i przeglądałam zdjęcia i do tych na których była moja siostra wymyślałam śmieszne teksty pasujące do miny.
 Przede mną jeszcze nauka z historii, chemii i geografii. Kocham takie weekendy. Uczeń ma nadzieje, ze sobie odpocznie, odetnie się trochę od obowiązków szkolnych, a tu co ? No właśnie nic, zadania domowe, 3 sprawdziany w następnym tygodniu i 2 kartkówki.
Zdjęcia, które zobaczycie zrobiłam dzisiaj w Szklarskiej Porębie.
Do jutra !
 


 
 
 

 
 


 
 
 
 
 
"Im więcej dostajesz po buzi, tym więcej możesz wytrzymać. Nie wolno tracić nadziei."
~Oskar i Pani Róża, Éric-Emmanuel Schmitt
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria