niedziela, 23 lutego 2014

#11 Wiadomość dla Ciebie

Witam Was wszystkich !
Dziś pogoda piękna. Cieszę się z każdego stopnia powyżej +8.
Dziś  mijają dwa tygodnie od założenia bloga.
Jest mi coraz ciężej go prowadzić. Czas na napisanie postu to najmniejszy problem, ponieważ czas zawsze znajduje. To mnie trochę załamuje i rozleniwia (kuchde, czy to dobre słowo ?) kiedy wchodzę tutaj napisać nowy post, a do statystyk dodało się zaledwie kilka wejść. Napisanie postu zajmuje mi około 1,5 godziny. Bardzo często po napisaniu całego tekstu coś jeszcze zmienia. Staram się jak mogę ale trudno mi jest pisać kiedy statystyki się nie poprawiają, a można nawet stwierdzić, że się pogarszają.
Wiem, już to pisałam, początki są trudne.

 Dziś chciałabym Ciebie poprosić o polecanie mojego bloga. Jeśli Ci się podoba, czytasz najnowsze posty- proszę wyślij komuś link. To dla Ciebie tak mało, a dla mnie nowy obserwator czy trochę więcej dziennych wejść to bardzo dużo.
Mi naprawdę bardzo podoba się blogowanie. Czas pisania postu to mój czas na moje przemówienie, na wyrażanie swojego zdania, na opowiedzenie czegoś.
Być może także prowadzicie bloga. Bardzo proszę u udostępnienie linku do mojego bloga, jeżeli tak zrobisz napisz, a ja także udostępnię Twój.
Jak się ze mną skontaktować ? To proste, wystarczy napisać meila:
hellowika@gamil.com
Możliwe, że masz ciekawy pomysł na współpracę. Czekam na pomysły.

Gdzie można jeszcze zobaczyć moją działalność ?
Kocham Instagram. Bardzo często dodaję tam zdjęcia i zachęcam do obserwowania mnie. :)
Mój nick to: mychucknorris
Możecie do mnie także wysłać snap'a.
Nick mojego snapchat'a to także mychucknorris.
Ostatnio zaczęłam także udzielać się na shot of me.
Mój nick to także mychucknorris.

Na dziś to chyba wszystko. Post dzisiaj trochę nudny i za to przepraszam. W czasie pisania tego postu napisałam jeszcze jeden który miał się dzisiaj znaleźć na blogu ale stwierdziłam, że dziś powinnam napisać właśnie o tym.
Do wtorku !  

 
 
 
"Życie jest po to, żeby dawać z siebie jak najwięcej innym ludziom."
~Sala Samobójców, reż. i scen. Jan Komasa



3 komentarze:

  1. Fajnie piszesz
    Wiem że początki są trudne,bo ja sama blog mam ponad tydzień i tez mi jest ciężko.Czekam na następny post.
    zapraszam do mnie mylifeisfashionxd.blogspot.com już cię obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i posty! Widać że wkładasz tu dużo pracy.zapraszam do mnie , jeżeli Ci się spodoba miło by było gdybyś zaobserwowała:) Obserwuję z miłą chęcią 
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się, z dnia na dzień będziesz miała coraz więcej wyświetleń i obserwatorów :) Ja już obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://smileeverydayjust.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria