niedziela, 16 lutego 2014

#7 Ferie, ferie i po...

Hej Wam wszystkim !
Pisząc ten początek przypomniała mi sie dość popularna piosenka ktorej refren zaczyna sie słowami "To juz jest koniec". No wlasnie... Dziś dla województwa:
kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i wielkopolskiego
kończą sie ferie. Jedni ten czas spędzili w ciepłych krajach, drudzy w zimowych krainach, a jeszcze inni w domu bądź u rodziny. Ja moje tegoroczne ferie spędziłam ogólnie mówiąc w domu.
Czy moje ferie przez to, ze były w domu, były nudne ?
To wszystko zalezy od tego jak sobie ten czas zorganizujemy. Ja bardzo sie ciesze, ze tak spędziłam tegoroczne ferie bo miałam wiele czasu aby pobyć z rodzina jak i przyjaciolka z która w czasie tygodnia nie mam czasu sie spotkać. Na czas ferii miałam postanowienie biegać. Czy je wypełniłam ? Tak, udało sie. Mało tego ! Ja nawet polubiłam to bieganie i jestem pewna, że w czasie następnych tygodni nie zrezygnuje z biegania.
Czy ciesze sie z powrotu do szkoły ?
To troche dziwne ale ja naprawde bardzo lubie swoja szkole. Przez to, ze ja lubie, lubie także do niej chodzić. Mam tam wspaniałych znajomych jak i wspaniałych wrogów. Jutro sie okaże jak, kto za mna tęsknił. Nie widzieliśmy się dwa tygodnie, mamy dużo do opowiedzenie- nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia
I teraz najważniejsze co mam Wam dzisiaj do przekazania. Jestem w 3 klasie gimnazjum, za dwa miesiące mam testy. Bardzo ważne jest dla mnie (jak i pewnie dla wszystkich trzecioklasistów) napisanie tych testów jak najlepiej. W ciagu tych najbliższych pięciu miesięcy (dwa do testów i jeszcze  trzy do zakończenia roku szkolnego) musze uczyc sie bardzo duzo.
W związku z tym nie chce porzucac tego co dopiero zaczęłam, co coraz bardziej mi sie podoba- blogowania. Posty bede pojawiać sie we wtorki, piątki, soboty i niedziele. Naprawde mogłabym dodawać posty codziennie ale co ciekawego jest w krótkich, nic nie wnoszących do mojego jak i waszego życia, postach ? Wydaje mi się, że nic.
 Pięć miesięcy ciężkiej pracy czas zacząć !

Do wtorku !
Zdjęcie wykonane w mojej klasie, kaczuszka to błyszczyk :)
 
 
"Boże! Proszę, daj mi siłę, abym pogodził się z tym, czego zmienić nie mogę; odwagę, abym zmienił to, co zmienić mogę i mądrość, abym potrafił odróżnić jedno od drugiego."
~ Karl Paul Reinhold Niebuhr
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria