czwartek, 13 lutego 2014

#4 O jeden problem mniej

Hej Wam wszystkim !
To niesamowite, dziś na swoim termometrze zobaczyłam 8 stopni ! Cudownie, ponieważ ja bardzo nie lubię zimy. Dziś dzień spokojny, a nawet w porównaniu do wczorajszego to bardzo spokojny. Już jutro 14 luty- dzień Świętego Walentego, potocznie Walentynki. Nie wiem ile macie lat ale pewnie wiele z Was ma/miało chłopaka. I teraz napiszę coś co Was pewnie zszokuje (albo i nie). Mam 16 lat i nie miałam jeszcze chłopaka. Nie zrozumcie mnie źle, ja nie jestem aseksualna. W tej sprawię czuję się trochę feministką. Ja nie potrzebuje chłopaka, nie jest mi on potrzebny. Dla mnie chłopak to obowiązek: dzwonienie do siebie, pisanie, spotykanie. Ja jestem wolna, frywolna. Mam bardzo dużo kolegów. Oni uważają mnie za "kumpla z cyckami" (naprawdę, tak mówią). Uważam, że ja sobie sama świetnie radzę, problem w postaci chłopaka nie jest mi potrzebny. Śmieję się z ludzi, którzy na wiadomość, że nie miałam jeszcze chłopaka wybuchają śmiechem, a później narzekają jak to ich chłoptaś wkurzył itp. Cieszę się swoją wolnością, póki ją mam, póki mogę.
Co do młodszych czytelniczek, chciałabym Wam powiedzieć żebyście się nie śpieszyły z chłopakiem, na siłę go nie szukały, nie smuciły się z powodu jego braku. Każda z Nas jest księżniczką, a przecież każda księżniczka wiąże się z księciem. Książe na pewno kiedyś się znajdzie, czas pokaże kiedy. W drodze do Księcia pewnie będziemy się spotykać z innymi chłopakami, aż w końcu Go spotkamy. Dla mnie gimnazjum to nie czas na chłopaka. Dla mnie koledzy z klasy to jeszcze dzieci. :)
Do jutra !
 
 

Włosy w nieładzie- ostatnio takie lubię :)




Piosenka dnia
 
"Osobiście czuję się totalnie swobodna. Naprawdę nie muszę brać do ręki sztandaru i chodzić na manify, gdyż uważam, że moja wolność jako kobiety zależy tylko ode mnie. Ja tę wolność mam, mogę wszystko, co tylko będzie mi się chciało."
~ Kasia Nosowska


1 komentarz:

  1. ja też nie lubię w tym czasie zimy :c chciałam napisać do ciebie na maila, ale wyskakuje mi błąd, a więc to jest mój; gabrysia.czajkowska@wp.pl

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria