wtorek, 11 lutego 2014

#2 Mianownik: kto ? co ?

Cześć Wam wszystkim !
Mam milion pomysłów na post na sekundę. Musze chyba zacząć robić notatki w telefonie bo jak dużo pomysłów przychodzi tak i dużo odchodzi. Jak to mówią- pamięć dobra ale za krótka.
Myślę, że czytając bloga ważne jest wiedzieć coś o osobie która go prowadzi. Dlatego dziś opowiem Wam, moi drodzy, coś o sobie.
Naprawdę trudno jest mi coś o sobie powiedzieć. Mogła bym napisać o sobie same superlatywy ale czy osoba która mnie zna to potwierdzi ? Przypuszczam, że nie. Ciężko też jest pisać o sobie źle. Mam nadzieje, że przeszkadzać Wam to nie będzie jeśli nie będę się o sobie rozpisywać. Myślę, że "informacje w pigułce" to dobra nazwa.
 
Zaczynajmy...
Mam na imię Wiktoria, mieszkam w okolicach Nowej Soli- woj. Lubuskie. 30 stycznia minęło 16 lat od moich narodzin. Bardzo lubię rysować, fotografować. Oprócz tego często śpiewam i  tańcuje. Bardzo nie lubię siedzieć w miejscu, nic nie robić, nic nie móc zrobić.
Zawsze walczę do końca, do celu. Bardzo rzadko się poddaje można stwierdzić chyba, że nigdy.
Dużo osób mówi ze pyskuje. Dużo też osób nie rozumie, że ja po prostu mówię to co myślę, wyrażam swoja opinie.
Nie lubię niebieskiego, lubię być oryginalna. Prawie wszyscy lubią niebieski i się dziwią "jak można nie lubić niebieskiego ?" odpowiedź brzmi: można !
Nie lubię historii, ciężko mi przyswoić język niemiecki.
Lubię być wredna. Pomimo tego, że to złą cecha ja kocham taka być !
Nie interesuje mnie sport, nie interesuje mnie polityka. Może mnie nie interesować sport ale sama kiedy jest zimno biegam, a kiedy jest ciepło jeżdżę na rowerze i na rolkach.
Robię bardzo dużo błędów ortograficznych. Gdyby nie czerwony wąż który podkreśla mi każde słowo z błędem byłoby tu bardzo, bardzo dużo błędów.
Jestem osobą bardzo tolerancyjną.
Jestem fanką Justina Biebera- jestem Belieber.
Potrafię krytykować mojego idola ale też ciężko mi słuchać częstej krytyki wobec niego z ust moich znajomych. 
 
Jestem z siebie dumna, dałam rade. Nawet nie myślałam, że tyle napiszę. 
Do jutra !
 
Mała, młoda ja. Miałam tutaj 5 lat.
 
"Choć nikt nie może cofnąć się w czasie i zmienić początku na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie."
~Carl Bard
 
 



3 komentarze:

  1. jak słodko wyglądałaś ojejku *.*
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://cukiereek33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + możesz wyłączyć weryfikację obrazkową? Z góry dziękuje.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. Co do weryfikacji obrazkowej pokazuje mi, że jest włączona. Możesz napisać do mnie meila ? Mam do Ciebie jedno pytanie :) mój meil: hellowika@gmail.com

      Usuń

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria