piątek, 14 lutego 2014

#5 Kocham Cię jak do księżyca i z powrotem

Hej Wam wszystkim !
Dziś rano kiedy się obudziłam dostałam sms'a (od cioci). W wiadomości było "kocham Ciebie :-)". Pomyślałam "o co chodzi tej ciotce" i później dotarło do mnie, że...
To już dziś, to już dziś Walentynki.
14 luty, 45 dzień w roku, 5 dzień w 7 tygodniu w tym roku
Tego dnia wszyscy są dla siebie mili, życzliwi i kochani. Zakochani i osoby sobie bliskie mówią słodkie słówka np. kocham Cię. Tego dnia wiele osób obdarowuje siebie słodkościami, kwiatami lub większym podarunkiem. Wiele z nas wysyła i wiele z nas dostaje walentynki.  W sklepach można aż dostać oczopląsu od koloru czerwonego i serduszek.
 No właśnie ale czy ten dzień jest taki wyjątkowy ?
 Moim zdaniem trochę tak trochę nie. To bardzo miłe dostać słodki upominek czy walentynkę.
Ja sama taka walentynkę wysłałam mojej przyjaciółce. Ale według mnie taki dzień jak 14 luty powinien być każdy. Nie, nie, nie... Nie chodzi mi tutaj o obdarowywanie się słodkościami czy czymś innym. Wyobrażacie sobie dostać 365 czekolad w ciągu roku ? To by się bardzo źle skończyło. Chodzi mi o bycie miłym i życzliwym. Mówienie sobie tego co czujemy. Wydaje mi się, ze Walentynki są po to aby przypomnieć ludziom o tym co tak rzadko robią. Myślę, że tego dnia nie powinniśmy zapomnieć także o podziękowaniach. W walentynce do mojej przyjaciółki nie znalazł się wierszyk który kończył się słowami "kocham Cię"- znalazły się tam słowa "szczerze dziękuję" i za co.
.....
Ostatnio spacerowałam z moją starszą siostrą Pauliną po mieście. W pewnym momencie zapytałam jej się co kupuje dla swojego chłopaka. Na co ona mi odpowiedziała
"Nie wiem. Jego była dziewczyna na każde śwęto kupowałą mu coś z nimi. W taki sposób Michał miał kubek z ich zdjęciem, puzzle z ich zdjęciem, misia z ich zdjęciem, poduszkę z ich zdjęciem, podkładke pod myszkę komputerową z ich zdjęciem. Może ja też powinnam mu takie coś zrobić ?"
Zaczęłyśmy się smiać, a przechodnie patrzyli na nas lekko z pogardą.
Opowiadając Wam tą historie chciałam powiedzieć:
Jeśli już robicie jakieś większe prezenty to...
Błagam, bądźcie kreatywni

Do jutra !
 

 
uszykowana na spacer z przyjaciółką/obudowa do mojego iphona/piernik


Tłumaczenie piosenki


"Możesz być kochany przez wszystkich, ale mimo to być bardzo samotnym."
~Freddie Mercury
 

1 komentarz:

Z góry bardzo dziękuje za każdy miły komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam Wiktoria